close

Proud of you 
( 揮著翅膀的女孩)

歌手:Fiona Fung 馮翠樺
 
專輯:TV Magic 作詞:Anders 作曲:陳光榮

Love in your eyes 
你眼中充滿愛意

Sitting silent by my side
靜靜地坐在我身邊

Going on Holding hand
沿途挽著你的手

Walking through the nights
漫步整個晚上

Hold me up Hold me tight
抱起我 抱緊我

Lift me up to touch the sky
讓我能觸碰到天空

Teaching me to love with heart
教我如何用心去愛

Helping me open my mind
幫我把心窗打開

I can fly
我可以飛

I'm proud that I can fly
我很驕傲我可以飛翔

To give the best of mine
給你最好的我

Till the end of the time
直到時間的盡頭

Believe me I can fly
相信我,我可以飛翔 

I'm proud that I can fly
我很驕傲我可以飛翔

To give the best of mine
給你最好的我 

The heaven in the sky
天空中的天堂


Stars in the sky
天上的繁星 

Wishing once upon a time
希望有一天

Give me love Make me smile
愛的降臨使我歡笑  

Till the end of life
直到生命的盡頭

Hold me up Hold me tight
抱起我 抱緊我 

Lift me up to touch the sky
讓我能觸碰到天空

Teaching me to love with heart
教我如何用心去愛

Helping me open my mind
幫我把心窗打開
I can fly
我可以飛

I'm proud that I can fly
我很驕傲我可以飛翔

To give the best of mine
給你最好的我

Till the end of the time
直到時間的盡頭

Believe me I can fly
相信我,我可以飛翔  

I'm proud that I can fly
我很驕傲我可以飛翔

To give the best of mine
給你最好的我 

The heaven in the sky
就是天空中的天堂

Can't you believe that you light up my way
你可相信、你已照亮了我的路

No matter how that ease my path
人生的路途如何已不重要

I'll never lose my faith
我絕不失去信心

See me fly
看著我飛

I'm proud to fly up high
我很驕傲我能飛更高

Show you the best of mine
讓你看到最好的我

Till the end of the time
直到時間的盡頭

Believe me I can fly
我真的會飛

I'm singing in the sky
在天空高歌

Show you the best of mine
讓你看到最好的我

The heaven in the sky
就是天空中的天堂

Nothing can stop me
沒什麼能阻止我

Spread my wings so wide
展翅高飛

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

終於又換歌囉!!!

這首~~出來很久囉!!!

應該很多人都有聽過吧??


不過最近聽它覺得好好聽喔

而且單字也不會很難

很快就可以琅琅上口的一首歌

so~~就是它啦XDD



祝大家也能擁有雙翅膀

飛到想去的地方

勇往直前

實現自己的願望




arrow
arrow
    全站熱搜

    布可 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()